lördag 3 april 2010

Vårsol och mycket annat!


Sitter här med mitt morgon te och myser i den varma solen. Äntligen har den kommit och man kan vara ute mycket mer. Känns skit skönt. Fast det fina vädret har jag bara nästan suttit ute och arbetat med pärlor nu när man har så mycket tid. Tre stycken ligger i delar och ska göras lite tak och golv och en Ikea burk måste sorteras så jag kan lägga klart det som fattas nu. Så länge lägger jag upp en bild på en holk som är väldigt gammal och troligen såld.


Förra helgen så var jag och några ute och våt pasta lite granna runt i en stad. Har inte hunnit tagit bilder på dem och får se om jag hinner eller om dem har rivit ner dem. Har i alla fall tagit en bild på en paste up på en soptunna.
Nu när jag suttit inne på datan har jag hittat lite intressanta saker på internet. Den har funnits länge ute men jag har letat som fan efter den och äntligen hittade jag den. http://tibetunderground.blogspot.com/ Titta och njut av dem vackra bilderna. Sedan har jag bara ett tips till på en sjukt grym låt. http://www.youtube.com/watch?v=TWRLCeOmq0g&feature=related Lyssna lyssna!

3 kommentarer:

  1. Shit, gillar dina holkar, killen. Och du är fett skön som orkar sortera IKEA-pärlor! Big up. Fuhria.

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja tacka så mycket för de vänliga kommentarerna SAMT tillägga att jag är mycket imponerad av dina holkar, vilken underbart kreativ idé!

    SvaraRadera
  3. Din bild finns med min Blogg nu. Tack för bilden! Och länken!

    SvaraRadera