torsdag 4 mars 2010

Fågelholks meck


Håller på att mecka ihop två holkar just nu. Dem är svart vita, väldigt tråkigt att jobba med dem pärlorna men jag ska göra 5stycken holkar i endast svart och vitt. Sedan ska jag fortsätta att producera holkar i färg till min utställning som fortfarande bara finns i tankarna men kommer väl bli verklighet. Det är mycket tankar och mönster i mitt huvud just nu som ska och vill ut! Men bilder på dessa två när dem är klara kommer iaf inom kort.
Som ni förstår fattar jag inte helt hur man gör snygga och hela inlägg utan att bilderna hamnar lite här och var. Suck.


2 kommentarer:

  1. Hej

    Riktigt rolig idé med fågelholkar gjorda av pärlplattor! Tänk vad man kan hitta på för roligheter med pärlor.

    Spännande mönster med svart/vita holkar, då hittar nog fåglarna hem i alla fall. Frågan är om inte regnet och vinden hittar igenom de små hålen, eller stryker du kanske igen dem på baksidan?

    Jag har också problem med att texten och bilderna hamnar lite varstans, men jag brukar publicera, kolla igenom inläggen och sedan lägga in mellanslag så att texten hamnar där jag vill.

    Lycka till med holktillverkningen och -försäljningen!

    Hälsningar
    Pärlplattan
    parlplattan.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. länkar från stickerbytet :)

    /joa kulle

    SvaraRadera